ut i spåret

Nu är jag sjuuukt trött. Efter jobbet åkte jag och mötte Johanna, Venla och Jonatan. Trevligt! Tog en fika på Tullys i Götgatsbacken... Sen hämtade jag Tilde på dansen, åkte hem och käkade. Och nu - joggingtur.
Kom precis hem efter en 22 min lång joggingtur! Jag känner mig så jäkla duktig, var astrött innan men gjorde det ändå! Nu ska jag fanimej komma igång. Hinner träna ett tag innan jobbet imorrn (eftersom jag är där så tidigt), så blir nog antingen trampmaskinen, vibrationsplattan (fuuuusk) eller lite styrka med hantlar!

Hoppas på vinkväll imorrn! Jonatan och Johanna har lovat! Så det blir nog Carmen (Krimmy du är på va). Lyckades som tur var byta till mig det sena passet på fredag så börjar åtminstone halv tolv. Men imorrn, sju igen... Ska upp fem så borde sova snart!

Nääe, nu ska jag duscha och sen läsa en av mina nyinköpta pocketböcker! Köpte tre stycken idag, varav en riktig chiclit "jaktsäsong" av Mats Strandberg, "Våga Flyga" av Lisa Jewell (hennes andra var så himla bra) samt "De oskuldsfulla" som handlar om tre systrar som brytit sig loss från "The family"-sekten.   Anslöt mig också till Venlas bokcirkel! Ska vara med från och med nästa vecka.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0