Dagarnas största skämt

I lördags kväll, innan högmässan idag. Johanna till Mattias:
"Mattias, bara så du vet, du får inte dricka upp allt vin, det är en klunk som gäller"

Konversation mellan mig och Krimmy via sms igår:

missantrop:- Kan vi ses sju? :)
Krimmy:- Ja det går bra! Ses!
missantrop:- Börjar du bli dement? :) ser det som en trolig förklaring
Krimmy:- Nu hänger jag inte med? Halv sju eller sju?
missantrop:- Oj haha skickade fel, det var meningen till Mattias:)
Krimmy: HAHAHAHAHA, Jaha, då förstår jag...

Ett annat skämt igår. Jag och mamma på pizzeria, en familj vid bordet bredvid:
"Sitter du och pruttar" i dur. Sen hör man världens brak. USCH. Vid matbordet, bredvid vårt matbord. Skabb!



Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0