håll käften

Kom precis hem efter en angenäm kväll med mitt favoritpar Tantan och Venla. Vi hade en del tantsnusk att skvallra om. Jag och Jonatan skrev också en lista inför den kommande dagis-reunionen vi planerar i sommar. Tror att vi kom ihåg alla faktiskt så snart blire att vi startar en facebook-grupp.

Dagen tillbringades (som vanligt) på Reimers med HP. Another trevlig dag! Och återigen, jag har världens bästa vänner. Mattias lagade omelett, vi chillade och sen begav jag mig till far. Lillasyster skrek väldigt mycket idag. Hon är i en ny fas, enligt pappa, som innefattar endast mamma-kontakt. Hon blev lugn direkt när Hélene kom hem igen.

Pratade med mitt hjärta i förmiddags. Det var mysigt att höra hans röst. Mindre mysigt är att det imorgon är "bara" tre veckor kvar. Vafan, det är lång tid. Men jag kommer klara det. Jag har massa roliga planer inför de kommande veckorna. Dels ska jag jobba - mindre kul men nödvändigt, jag ska träna, jag ska fira min "sweet-21" storslaget den 27e och så ska jag hänga med polarna.

harebrahej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0