Motivated.

Sitter hemma på en liten rast från jobbet. Slutar om ett tag och har bara ett ärende kvar nu på kvällen.
Idag vaknade jag vid två-halv-tre, riktigt skönt att sova ut! Dock ledde detta till att jag inte hann åka till gymmet och träna. Vet ni vad jag gjorde då? (jag är så jävla bra). Jag satte ihop ett träningspass med både kondition och styrka här hemma. Blev rejält svettig och har faktiskt redan nu träningsvärk i vaderna. Är jag inte grym? Det sparade jag in en del tid på, och hann till och med duscha efter passet. HAHA.

Mattias föreslog klättring på lördag, låter kul! Har hört att det är riktigt bra ben och rumpträning, så det blir det nog. Undrar vad som göra imorrn och på lördag, jag är ju fortfarande ledig i helgen, det gör mig arg.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0