Söndagssång

Skulle ha träffat Nathalie idag, men hade för ont i magen - sög ju. För längesen, helt klart.
Har hetsätit lite knäckebröd med tea. Imorrn blire dubbelpass på jobbet, arbetsnarkoman, javisst. Den här månaden kommer jag upp i 171 timmar (om jag inte jobbar torsdag och fredag vilket vore nice om jag faktiskt gjorde). Blir bra belöning på kontot och bra inför Thailand. Appråpå Thailand så kommer Tobb hem och en vecka. Det har gått bra att vara utan honom, eller bra - det låter lite hårt. Jag saknar honom varje dag, samtidigt har tiden gått väldigt snabbt.

Jag har märkt en grej med mitt snusande. Har jag inget snus på mig kan jag gå runt flera timmar utan att märka av det. Och sen när jag inser och förstår varför hjärnan separ sig, då jävlar äre gott med en snus. På torsdag fyller jag år. Sweet 21 - som jag ironiskt kallar det, vem bryr sig liksom? På fredag blire utgång till 44:an, roligt värre. Gillar den radikala stämningen där. Kanske tillochmed har på mig mina Martens. Jag och Krims hade sjuka saker för oss i fredags, typ angående handskar och sånt. Igår var vi hemma hos Memo och drack spritdrinkar, sen ville jag åka hem, trist för Krims.

Nu borde jag sova - men kommer inte somna.
Harebrahej

Varför ens bry sig?
Postat av: TC

Va, blir det ingen fest? Jag bryr mig!

Postat av: Anonym

Hahahaha

2009-02-23 @ 17:50:39
URL: http://krimmy.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0