Tobbecravings.

Fan, har haft en otroligt rolig/kul/mysig/trevlig kväll + dag idag. Jag, Johanna och Krimmy har hängt hos Mattias på Reimers. Gårdagen var mycket lyckad. Dans-dryck-skitsnack. Men nu... Nu när jag är tillbaks här hemma så kan jag inte annat än ta itu med min längtan efter Tobb som jag bär omkring med. Att det bara har gått en vecka! Fyfan, tre jävla veckor kvar. Längtar så det gör ont! Det värsta är att det inte finns någon direkt kommunikation emellan oss. Bara sporadiska tre minuters-samtal nån gång ibland. Känns jobbigt faktiskt, men life is life. Eller nått...

Nu ska jag iväg och bowla med resten av HP-gänget, hörrni, visst äre tur att jag har så fina och bra vänner? Jag ska skriva ett inlägg om dessa magiska människor senare, kanske imorrn. Jag är så glad att jag har er!

Johanna duschar, sen tar vi en prommis till Gullmars och disco-bowlar (inte ölbowlar). Disco, som 90-tal.



M ft M

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0