totally not into you.

Sitter hemma nu, har en liten kort rast och ska snart återvända till jobbet. Jobb, jobb jobb, allt jag gör nuförtiden. Idag var det synd om mig, när dagpersonalen tagit med nyckeln till den enda cykeln jag kan använda på kvällen hem. Det var dåligt. Men nu är jag glad igen. När jag kommer hem ska jag först kika på andra avenyn (senaste avsnittet) och sen fortsätta min 90210-uppesittarkväll. Imorrn blire träning med Krims, träffa pappa samt jobb på kvällen...

Mitt hår har inte blivit tvättat sen i torsdags - äckligt. Det blir så när man jobbar inom vården. Man känner sig rätt sunkig jämt, mjukisbyxor, dunjacka, uggs och smutsigt hår. Men fan så skönt är det. Andra bullar blire när Tobb kommer hem, men än så länge kan jag keep it up.

Varför ens bry sig?
Postat av: TC

välkommen till komunalarbetargänget i träningsoverallsbyxor med knän. Ni gör en fin insats dock!


Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0