Trötter.

Är svintrött efter en dag på jobbet. Är inte van att gå upp tidigt så gäspade mig igenom hela förmiddagen. Till lunch åt jag en jättegod sallad med haloumi och keso. Försöker gå in litegrann på GI nu igen. Min syrra sa som sagt igår att jag såg gravid ut - ingen komplimang. Efter jobbet åkte jag och tränade med Krimmy och Johanna. Blev faktiskt ett rättså hårt pass med 22 min crosstraining och 30 min styrketräning. Köpte även en bok idag "Snabbt i form med lågt GI" som inspiration. Massa recept, plus att jag måste uppdatera mina kunskaper som ligger i glömska. Kanon!

Inget samtal från Tobb. Men sms, han har kommit fram och allt har gått bra. That's it?
Längtar redan. När jag tänker på hur långt borta han är vill jag bara gråta. Men men. Imorrn blire till att jobba dubbelpass, jobbar, 7.15-12.00, 12.30-22.45. Härligt? nej, men pengar. Är än så länge ledig hela helgen, känns onödigt. 

Sov gott, nu måste jag gå och nanna (som Tobb brukar säga). 

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0