whats new.

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar igen. Efter mina förfärliga dubbelpass i tisdags drog kollegorna med mig ut. Vi drog till Tuck, drack vin, gick till Kellys, drack vin. Åkte hem. Vaknade upp klockan elva och undrade om jag kunde sova 45 minuter till, det kunde jag. Jobb klockan 12 till 20,15. Söderpromenad i gamla knivsöder, vi kolla film hos Mattias. Och idag såg jag Mammut! Fyfan vad bra den var! Samtidigt så provocerar det mig otroligt mycket när jag blir berörd av en film, för det blev man. Kändes som att om man skulle börja gråta skulle man inte kunna sluta ungefär. Men visst hade han lyckats, som vanligt.

Har lagat pannbiff med kokt potatis ikväll. Krimmy är här för en trevlig kväll. Barnvakt till Tilde - jag är trött. Imorrn blire jobb igen, fast bara på kvällen. Ska spendera dagen med Krims på Eriksdalsbadet för lite välbehövlig träning, och sen mina vänner. Är det helg igen.

Varför ens bry sig?
Postat av: Anonym

Mammut låter mycket intressant.

2009-02-12 @ 21:48:10

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0