Veckodepp

Den här veckan har börjat melankoliskt. Har funderat och tagit mig tillbaka till massa gamla minnen. Jag har lyssnat på kärleksmusik och insett att Tobbe snart åker ifrån mig en hel månad. Jag har ingen aning om hur det kommer bli. Det kommer bli tomt men det kommer gå snabbt - åtminstone enligt honom som ska ha kul hela tiden.
Själv ska jag bara jobba. Eller OK, ska på kryssning nästa torsdag och det ska bli superkul! Men då har han ju inte hunnit åka. Februari är ett mörkrets månad. Det är grått, slaskigt och dystert. Nuförtiden är det ju inget speciellt att fylla år heller så inte ens det lyser upp i det här djävla landet.

På torsdag har Treehouse spelning, tror jag ska gå, om jag hinner. Annars är det väl inget särskilt i veckan va?


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0