söndag

Vaknade vid ett-tiden imorse av att solen sken - äntligen!
Tog en promenad med Johanna och gick och röstade, mot alla odds. Snackade med far imorse och han blev otroligt upprörd över att jag tänkte representera en person av "soffliggarna" i det här valet. Så tog mig i kragen och anammade pappas röst totalt- Isabella för miljöpartiet. Blev sen en långpromenad med Johanna in till stan för att hälsa på lilla Märt. Hon växer verkligen supersnabbt! Nu kan hon i princip sitta helt själv och babygymmet blir ständigt ivägkastat av den lilla krabaten. Så otroligt fin liten tjej. Ska ut och promenera med henne på onsdag. Mys. Promenerade hem och har precis ätit mammas hemmagjorda burgare - mums. Skönt att vara ledig idag och imorgon. Imorrn blire mys med Tobb. Känns som vi inte har setts ensamma på evigheter.

Angående gårdagen. Hyffsat lyckad. Började på Arken, sen Göta Källare en sväng för att avsluta med Gåsen och Gyrella (standard). Det finns inget godare än Souvlaki med ris och tzatsiki klockan tre, efter ett antal barrundor! Något seg idag, ja. Men vadå, man är ju ledig?



Märtas dop, förra söndagen

Varför ens bry sig?
Postat av: Venla

Åh, låter myseigt. Sorry jag aldrig hörde av mig. Somnade iaf och tog mig aldrig ut, men vi får ta och ses snart snart. Simma någon förmiddag kanske? Eller promenera? Eller kaffe hos mig! :)



Pusspuss

2009-06-08 @ 13:19:52

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0