Ambitious

Jag är rätt glad nu. Inatt låg jag och funderade kring mitt jobb i hemtjänsten och hur glad jag är att jag har det - och hur lite jag vill bli av med min kvällsrad, vilket det finns en risk att jag gör nu när jag åker till Thailand. Skrev därför ihop ett mejl med ett antal punkter som motiverar varför jag borde få komma tillbaks efter resan. Det verkade göra susen! Min chef skrev att hon såg det jag hade skrivit och undrade vilka datum jag skulle vara borta!
Jag blev glad när jag läste det!

Snart ska jag iväg och jobba. Har sovit från och till sen klockan nio imorse och ska snart ta och äta lite gröt. Ikväll kommer Tobb hem - dock är planet något försenat, stör mig. Så jag och mamma ska åka och hälsa på mormor, sen kanske det blir träning ikväll? Krims är du på? Jag har iofs världens träningsverk sen igår (som jag trodde) men det löser sig väl under dagen. Nu ska jag sätta på mig min vårdbiträdes dräkt (leopardvelourfärgad från HM) och parla mig iväg till jobbet. Jag och mamma spelade Alfapet igårkväll. Väldigt kul!

Hade bra hej!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0