Effektiv!

Idag har jag varit effektiv! Har gått upp tidigt och fixat med en massa som borde blivit gjort för längesen. Först och främst ett nytt pass. Polisen kollade på mig som att jag vore störd på något sätt - mitt pass går inte ut förrän om 2 år men ser ut som skit. Så nu får jag ett nytt. Jag fick absolut inte lé på fotot. Det skulle vara neutralt. Varför inte besvara myten om svenskar som tråkiga?

Efter pass-fixet mötte jag upp mamma för en lunch. Träffade Krims och solade på en pengatvätt, gick och tränade och sen jobb - som vanligt. Har haft en liten kort rast nu, mitt schema blir bara stressigare och stressigare. Nästa lördag ska Johanna gå intro med mig eftersom hon ska ta en del pass nu när jag åker till Thailand.

Imorrn blire jobb på dagen, sen fika med Nathalie och förhoppningsvis bio med Venla på kvällen. Min Tobb ska komma och lämna snus snart, har lite småabstinens.

Harebrahej

Varför ens bry sig?
Postat av: TC

Pengatvättarna har sällan bra lysrör, men jag antar att det var billigt :-D


Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0