Sovande dag.

Vaknade vid halv sju idag och kände mig inte ett dugg utsövd. Somnade väl runt tre inatt, trots att jag kände mig trött sen jag gick och la mig vid 1. Hur som helst har jag betett mig som en zombi idag. Jag har varit seg på jobbet, kommit för sent till ärenden etc. Not good. Men ingen har iaf klagat vilket är skönt.

Nu sitter jag hemma och snackar med Tobb på msn. Blir nog att vi åker till Vietnam, min pojk har gjort en del efterforskningar och hittat det vietnameiska paradiset på östkusten. Låter bra! Ikväll ska jag passa Tuld en stund, sen om jag orkar ska jag ta mig ut på en långpromenad i kylan - fyfan. Men it's worth it, eller nått.

Well, hörs väl


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0