Varför ställde du dig upp?

En rolig anekdot är dock den i söndags - på Thåström. Sista låten är på slutrefräng och Johanna njuter verkligen av musiken (vi andra med, men kanske inte lika utagerande). Johanna ställer sig upp och applåderar, det gör inte vi andra. Hon hinner stå i ungefär två sekunder.

(Johanna lycklig och euforiskt - väldigt inne i musiken)
Jag: Varför ställde du dig upp?


Har en kort rast från jobbet. Otroligt skönt att jobba kväll idag - fan vad jag hunnit med mycket. Promenad, matlagning och träning med Krims. Blev ett hårt pass på gymmet, träningverken börjar komma. Imorrn under dagen ska jag sola, hämta pass och träna, så till vidare att jag inte hört något från Venlish.

Harebra hej!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0