could have supported us when we were tired.

Hemkommen efter en otroligt skön promenad på en timme. Passade på att köpa lite nödvändigheter i form av hårfärg, hårinpackning, fotkräm och mörk choklad. Det passar mig utmärkt att vakna så tidigt på mornarna nuförtiden. Hinner med otroligt mycket. Nu har jag precis färgat håret, diskat och ätit en lunch bestående av råris, keso och halloumi.

Appråpå promenader och träning överlag måste jag verkligen säga att det är otrolig skillnad mellan att gå/träna utan musik som med. Själv lyssnar jag nästan alltid igenom saferides skiva, sen lyssnar jag lite på Akon och numer även mina favoriter, M.I.A (paperplanes) och thai-låten från skivan job 2 do som jag köpte nere i Thailand. Motivationen sprudlar!

Jobbade mitt första pass igår! Otroligt roligt att vara tillbaks hos mina underbara kollegor och mina trevliga pensionärer. Mycket hinner hända på en månad. Helt plötsligt finns inte alla kvar. Nåväl. Ska iväg och jobba ikväll också.

Vi hörs!

Do do do - job 2 do

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0