en fredag i goda vänners lag...

Gårdagen var lyckad! Efter jobbet festade vi till det lite; jag, Johanna, Krimmy, Johan och Kanat. Vi körde jarader (stavas det så) och snackade. Precis vad jag orkade med! Höll mig borta från ölen igår, blev hemmagjorda drinkar på vodka och sockerfri energidryck. Folk gick inte hem förrän vid fyra, så jag hoppas att inte grannarna blev störda.

Som vanligt vaknade jag även idag tidigt. Funderar på att ta en promenad eller vänta på att Johanna ska vakna så vi kan hitta på nått, kanske loppis. Kanske brunch?

Utvärdering av den här veckans iso-diet. Har skött mig exemplariskt med ett fåtal undantag:
4 turkisk peppar, en geicha chokladbit (liten) samt en liten snickerssnack. Annars har jag promenerat varje dag och även tränat lite en del dagar, yes! Taggad.



Varför ens bry sig?
Postat av: TC

Jag skulle också vilja njuta frukterna av den kosthållningen och hårdträningen utan att behöva göra den...

Postat av: xx

charader

2009-05-09 @ 12:43:39

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0