Fredag

Vaknade för en stund sen hemma hos Tobb, fan vad jag drömmer mycket nuförtiden! Det är det ena och det andra och så vaknar man och vet inte om man har drömt eller om vissa saker faktiskt hänt.
Åt precis en keso-macka och ska snart åka in till Ringen men mamma och Tilde. Byta ett par guldskor jag fick av mamma som dessvärre gick sönder direkt - typiskt H&M. Man köper nått lite billigare och vips så är de trasiga på en gång. Kläderna är av annan kvalitet dock...
Efter Ringen ska jag möta Krims och gå och träna. Blir nog en joggingtur på 5 km och kanske lite styrka? Idag mår jag finfint i ryggen och känner nästan inte av sträckningen - skönt.
Ska tillbaks till jobbet ikväll, men vet inte om jag är sugen på att göra något efter. Känns inte riktigt lockande av någon anledning.


Aja, hörs!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0