Fredagkväll

Gudars! det här måste vara första fredagskvällen på säkert ett år som jag inte är ute och härjar, eller åtminstone är ute och tar en öl med HP. Men idag orkar jag inte! Dels har jag jobbat första passet på länge, dels äter jag icke-alkohol-vänliga värktabletter. Man får inte träna med dom heller. Men det gjorde inget. Jag tog dom bara nu på kvällen eftersom jag känner av dagens ansträngningar på min muskelinflammerade rygg. Så det fick bli hemmakväll, skönt det. Det har varit en intensiv dag som vanligt. Var i Sickla med mamma och Tilde, åkte sen och tränade med Krims. Blev 5 km på löparbandet. That's it. Har inte varit ute och gått idag, likabra det. Det tar på krafterna att komma tillbaks, back on track liksom. Imorrn ska träffa far och äta lunch. Innan dess blir det en långpromenad och sovmorgon! Suveränt!

Sovgott harebrahej

Varför ens bry sig?
Postat av: TC

Det var en trevlig lunch idag.


Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0