Hemtjänstparty

Idag är jag sliten - riktigt sliten. Båtfesten igår var otroligt lyckad. Och vem, om inte jag, startar upp ett dansgolv för allt hemtjänstfolk. Fick beröm av min chef för att jag var så party och lyckades involvera hela arbetsgruppen!

Men idag, som sagt. Har jag jobbat. Det har gått bra - som alltid. Men fan vad sunkig man känner sig! Jag var åtminstone inte ensam. Det stank gammal bakfylla i konferensrummet. Mys. Åt pizza med Tomas och skvallrade om gårdagen. Köpte godis (för första gången på säkert en månad) och satte mig martyriskt i soffan och svullade. That's life liksom. Idag är det sommar ute, som tur är. Och inget sommarlov blir det i år.

harebrahej

Varför ens bry sig?
Postat av: TC

Hemtjänstparty-det låter det!

Hoppas att du var så "party" snart kan rendera i en löneförhöjning.


Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0