Söndag

Idag har varit en skön dag. Började med en promenad till Söder där jag mötte först Jonatan och Venla. Jonatan ska sticka iväg imorrn, tandemcykla med Emil till Göteborg och ville ha sitt minneskort till kameran som jag har lånat för länge, och Venla ville ha sin plånbok hon råkade glömma på Tiffys igår. Sen mötte jag Amanda. Otroligt roligt att vi börjat umgås igen! Varför har vi inte setts på ett halvår liksom? dööh. Promenerade till jobbet, jobbade duktigt. Har även joggat idag, en 20 min runda på 3 km. Känner mig duktig. Mina utsvävningar den här helgen har enbart bestått av alkohol. Inge fyllekäk/bakiskäk och dylikt. Suveränt!

Imorrn äre jobb igen. Klockan 7.30 ska man va på plats. Efter jobbet blire middag hos c/o Carneheim. Sen promenad med far och lilla Märt. Hoppas ni haft en bra dag

harebrahej


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0