storstädning!

Igår träffade jag Michaela, sen åkte jag och Tobb till Ikea. Köpte på mig lite nya förvaringsboxar, galgar, ny pappersförvaring och nya kuddöverdrag til sängen. Blev snyggt. På kvällen var Krimsan här och vi hjälptes åt att först rensa ut Johannas garderob (en överfylld sopsäck) och sen min - på frivillig basis. Det är en befrielsekänsla att göra sig av med gamla grejor. Nu väntar jag bara på svar från mor om jag kan använda den nya dammsugaren som hon köpte strax innan dom åkte.

Idag ska jag promenera, sola, träffa Krims och träna och ikväll blir det jobb. Ska slänga alla gårdagens sopor också. Lägenheten är belamrad just nu.

Hörs!

Varför ens bry sig?
Postat av: tomasc

Du ska få en bok av mig att läsa om grovutrensning.

2009-05-13 @ 22:36:54
URL: http://tomascarneheim.com
Postat av: mischa

no shit! :)

2009-05-14 @ 02:29:00
URL: http://missantrop.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0