Tisdag.

Nu har jag haft en litet uppehåll igen - till allas förtret? (noshit)
Jag har inte haft någon lust att skriva, vet inte riktigt varför. Men det som hänt sen senast är väl typ att jag är sjukskriven ett par dagar från jobbet på grund av att jag fick ont efter förra veckans torsdags-pass. Läkaren sa till mig att jag ska röra mig så mycket jag kan, men att jag inte ska belasta. Imorrn ska jag till honom för en check.

Idag har jag alltså promenerat i en och en halv timme samt sprungit 5 km. Jag och Tobb har ätit middag på Jesses, vårt favorithak. Mums. Blev plankstek med hemmagjort mos och vitlöksbröd. Ibland får man unna sig! Ska snart kolla på en film och sen är det läggdags.
Igår var jag på poweryoga - otroligt skönt för ryggen faktiskt och promenerade. En massa.
I söndags var jag bara hemma och tog den lugnt med familjen.

Men nu så kommer jag igång igen! Ni som är intresserade av hur min kosthållning och träning går kan jag väl säga, hyffsat bra. Jag har förstått att det inte går att strunta i allt som är gott under någon längre tid så nu unnar jag mig en del saker, vilket bemöts med "min lilla godisgris" från Tobb. Menmen...


Nu ska jag kolla på film, harebrahej


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0