torsdag

Dagen har varit seg på nå vis, ändå väldigt händelserik!
Började med en långpromenad med Tobb in till stan. Blev en annan sväng via Hammarbyhöjden. Mys med min fina. Blev lunch på McDonalds, riktigt gott! Efter det mötte vi upp Venla på Cozy och avhandlade lite skvaller. Efter det, Söders höjder för att passa lilla Märt. Gick väldigt smärtfritt och hon sken som en sol mest hela tiden. Ut på promenix och mötte upp pappa och Hélene som avslutat sin "bröllopsdagsmiddag", sen bar det av till hemkomna Jonatan. Klippte och trixade med hans hår - fåfäng som få! Men snyggt blev det!
Promenad hem och nu slapp framför datorn. Ska snart över till min pokerspelande Tobb och mysa. Imorrn ska jag tillbaks till jobbet. Känns skönt, man blir rastlös av att vara sjukskriven. Jobb hela helgen men bara tre dagar nästa vecka. Helt okej faktiskt!

Well...
hörs imorrn!


Mina fina underbara systrar!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0