Vill tillbaks, snart!

Sitter och kikar lite på resor till Bangkok i smyg. Om allt går som jag vill kommer jag åka tillbaks den första november och återvända den första februari. Skulle verkligen vilja. Och måste boka snart om jag ska lyckas spara pengar. Det är jag dålig på.
Dagen har passerat snabbt. Började med att servera mysfrukost till mig och Tobb, sen blev det jobb i fyra timmar, en snabb fika med mamma, hämtat Tilde samt lagat mat till familjen. Blev råris med kyckling i crème fraiche-sås. Mums, och hyffsat gi-vänligt. Blev ingen morgonpromenad idag. Blev jogg igår efter jobbet. Ska ut på en längre promenad senare ikväll med Johanna. Har även cyklat till och från stan och i jobbet idag. Så en timmes cykling kan jag tillgodose mig. Mitt nya hälsojag mår prima. Får se hur det går till helgen nu. Ska i största möjliga mån försöka undvika att gå ut, men vad ska man göra annars liksom? Gaah, Stockholm är så tråkigt på det sättet. Det finns typ inget att göra så länge det inte är bra väder. Skulle vilja gå på grönan nån dag också!

Idag har jag köpt en ny stegräknare och en träningsdagbok som dom hade i Ringen. Tyvärr och irriterande nog börjar inte den förrän den 15e juni av någon outgrundlig och dum anledning...


ååh treehouse (en av mina egna bilder från Kho Chang)

Varför ens bry sig?
Postat av: TC

Va, ska du vara borta i fyra månader?! det säger jag NEJ till!




Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0