Bad start on my new life, BLÄDAG.

Idag har hitills varit den sämsta dagen på länge. Upptäcker imorse, med panik, att jag inte fått kontakt med någon av mina potentiella referenser. Upptäcker även att mitt sl-kort är slut så får köpa smsbiljett. När jag ska visa upp den i spärren säger spärrvakten "jag ser inte", varpå jag stoppar in telefonen i luckan, "den är uppochner", jag stressad. Tåget kommer. Suckar. han: "Är du dum i huvudet eller?"

Fyfan. Inser också att ingenting kommer att bli som man tänkt sig under dagen. Att man trots självständighet ändå är så jävla beroende av alla andra. Usch. Suck. BLÄ på idag.
Vad fasiken ska jag ta mig till? Måste ju ha den där referensen, det är typ det precis allting väger på. Fan.

Ska äta lunch med Johanna snart. Har klarat av alla morgonbesök, utom ett. Men det kan jag ta sen eftersom vederbörande inte är hemma. Längtar efter Tobb, känns som att vi inte har gjort nått ordentligt på evigheter. Han bara spelar och spelar.
Så. Vad ska jag ta mig till?
Får prova att ringa Linda igen, lite senare och se om hon svarar. Får akutspringa in (isåntfall) på en seven eleven, mejla över hennes nummer till arbetsgivaren på mitt eventuella nya jobb. Försöka få tag i läraren jag skulle fika med idag och säga att jag måste på utbildning. Jag hatar sånt här.

Jaja, btw. Pusshej så länge. Vi får se om något av alla sakerna ordnar sig.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0