Effektivitet - ovanligt.

Jag brukar inte vara ens hälften så effektiv som jag varit idag. Idag har jag hunnit med,
1 - Servera frukost till mina kära tanter.
2 - Bloggat
3 - Varit hos läkaren.
4 - Varit på arbetsintervju.
5 - Varit på apoteket.
6 - Ringt efter referenserna.
7 - Tränat.
8 - (ska diska nu, och sen sova)
Allt, trots att jag bara sovit 4 timmar idag. Kan tänka mig att det syns rätt väl också. Därför jag var så spacklad idag. Men, det var väldigt skönt att träna. Tvingade mig till att springa 22 min i ett svep, även om jag tycker det är enormt tråkigt att springa så länge. Tackar Ipoden för det. Idag spelades mest, no one - Alicia keys, logiskt - Petter (ft. Säkert), apologize - Timbaland, Piece of me - Britney Spears, gimme more - Britney Spears.
Vet inte riktigt om det var en så bra träningsblandning, men det underhöll mig. Huvudsaken.

Läskigt också, tror att jag såg Chrippa på gymmet, men jag tror inte att han kände igen mig.

Run for your life biatch.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0