I'm a psycho - to late to appologize?

Gårdagen var mycket intressant. Började med jobb som vanligt. Sen terapi och sen mer jobb. Sen blev det glögg och klapputdelning på jobbet. Intressant att se hemtjänstkorridoren byta form till en hönsgård där alla ville bli vackra. Speciellt jag och Johanna dåra som alltid ska vara värst. Kände mig smått för uppklädd vilket ledde till ett antal klädbyten under kvällen. Det var en fettospegel i matsalen vilket inte gjorde saken bättre.
Kvällen blev mycket trevlig med mycket vin och mat. Satt och snackade med de andra vid "barnbordet", var trevligt att ses i ett annat sammanhang. En del deeptalk och en del shittalk.
Sen fick min snälla pojkvän hämta upp fulla flickvännen. Gjorde inte bort mig alltför mycket för en gångs skull. Förutom att jag tog med mig tre öl från festen, men de skulle ändå stänga och det vore inte allt för trevligt om chefen fick dra med sig drickan tillbaks (så resonerade jag).

Idag har jag myst och sovit ut, varit på loppis med mor och ätit Tacos hos c/o Knutås. God mat som vanligt. Kanske ska sova hos Johanna ikväll, vore skönt att bara ha en deeptalk kväll med Krimmy och Johanna. Är ni på eller?

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0