Makalös säljare.

Det går hur bra som helst. Jag fick köra en superdn så nu har jag redan klarat min dagsprovision. Cool.

Har varit och städat hos mormor. Hon blev jätteglad, sa typ "det känns som att jag vunnit en miljon". Hon är rar min mormor. Jag städade i typ en och en halv timme sen åt vi lite soppa och snackade.

Ska hem sen och träffa mor min. Saknar henne.
Undrar hur det blir på lördag, vilka som dyker upp etc. Men det ordnar sig nog, allt ordnar sig till slut. Imorrn blir det hemtjänsten igen, saknar mina tanter litegrann. Johanna har varit duktig och slitit hela veckan, gold points to her. Undrar om det händer nått kul imorrn. Det blir väl Söderkällarn (undrar hur många ggr jag skrivit det här tidigare i min blogg).

Och framförallt, LÖNEHEEELG. Så imorrn blir det ut och köpa julklapparna jag har kvar. Hmm.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0