Shopping idag.

Idag shoppade jag med Hélene. Var trevligt. Länge sen jag träffade henne. Jag hade valt söder eftersom jag tycker att de har bäst affärer. Köpte ett par jeans, en lång munkjacka, ett par knästrumpor och en vanlig vit v-ringad tröja. Bra tycker jag. Verkligen saker jag behövde. Hélene hittade också en hel del, kul. Hon är duktig hon. Hon är inte shoppinggalen som jag och istället för att bara köpa en massa saker för att man har lust går hon ut någongång i halvåret och shoppar typ, och då blir det mycket.
Vi åt mat på tacobar och snackade en del. Me like.

Blir nog trots allt inget med det där jobbet. Var tvungen att jobba i Barkarby och det är fruktansvärt långt för mig att åka dit och absolut ingenting som funkar i min vardag. Men jag är glad att jag fick chansen. Får väl fortsätta jobba lite på Makalös istället, känner mig redo nu.

Ikväll blir det pojkvänsmys framför andra avenyn. Tre nya avsnitt idag. Wie. Jag är alltid på dåligt humör när jag ser det sista och känner verkligen hur jag längtar till nästa söndag. Men snart är det söndag igen. Snacka om insnöad jag är.
Ringde Makalös nu, tror att jag ska jobba där imorrn istället då.

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0