Big girls dont cry.

Jag blir så irriterad. Här har man gått runt i urminnestider och frågat om man kan få följa med (även om jag inte spelar). Nej nej nej, har svaret alltid blivit. Och nu följer han med utan minsta tvivel "men han spelar ju faktiskt poker", ja OCH? Det är väl inte din grejj att avgöra huruvida jag får roligt eller inte? eller vad jag ska göra? Mitt syfte var bara att för en gångs skull träffa några av dina vänner, sitta med, och umgås med dig?
FYFAN.

Dagen har varit bra förövrigt. Jag och Johanna hade kul och snackade med turken och Lennart på msn. Lennart har förövrigt skaffat facebook, fett cool! Min dator (snarare mitt Internet men jag är inte så bra på datorer) har totalkapitulerat. Hatar det. Speciellt nu när jag verkligen har kommit igång med bloggen, sug på den ni. Pappa lägger upp skitskumma bilder på facebook, bland annat en han har döpt till "hiphop". Vet inte riktigt vad bilden i sig vill säga men ganska ful är den. Jaja.

Imorrn är det jobb igen som gäller innan jag sticker iväg till Fårö och hälsar på pappa och Helen. Jag ska få smink av Helen tydligen "dyrt och fint" som hon inte använder längre. Gulligt av henne. Hon skulle ta med det imorrn när hon kommer. Vi tar båten klockan 8 nånting och är framme runt 12. Då är det bara att gå till sängs, plus att jag tänker sova på båten också. Sådeså. Ska nog gå och lägga mig snart, men. tjaa.. Gonatt då. Enormt tråkigt inlägg men förhoppningsvis väger det föregående över.

pusshej,

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0