Dagens timanställnings-shit.

Asså visst, jag har sagt att jag gärna jobbar tre dagar i veckan istället för fyra (det minskar). Men nu fick jag reda på det typ en halvtimme innan jag slutade. Vad är oddsen för att hitta jobb till imorrn då liksom?
Samtidigt måste jag säga till 2 veckor innan (eller iofs. de brukar vara schysta) för att bli 100% beviljat ledig. This sucks. Men samtidigt. Jag förstår att hemtjänsten inte kan ha så många fastanställda. Antalet pensionärer kan ju minska radikalt på bara en månad.

Imorrn ska jag till mitt nya jobb och presentera mig och så. Är lite nervös men det går nog bra! Nicole jobbar ju där, det känns tryggt. Men... Nu när det är så fint väder har jag lust att gå ut ikväll. Fuck. Den här sommaren kommer det bli mycket afterwork och mycket öl (shit vad jag snackar, gillar inte ens öl) men på sommaren hör det till...

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0