Vårdag?

Godmorgon för vissa, goddag för andra. För mig räknas den här tiden som min lunchrast. Härligt va? Jag är så "morgonpigg" som mina pensionärer alltid hävdar. Sanningen är att det inte är jag som är morgonpigg, utan att jag börjar jobba kvart i åtta. Suck.
Men imorrn är det fredag. Wie men ändå inte. Det är inte direkt att jag har mycket pengar över den här månaden att göra nått kul för. Men det löser sig säkert, som det brukar.

Det är fint väder idag. Får nästan våga mig på lite vårkänslor, men ändå inte. Snart sitter vi där i snöslasket igen. Usch, hata vintern. Men som sagt, ska ju utomlands snart igen.

Ringde Johanna nyss, jag tyckte hon skulle låna ut pengar till mig så att vi kan gå ut och äta lunch idag, orkar verkligen inte spendera lunchen på kontoret, så nu väntar jag på besked. Snackade en stund med Michaela imorrn. En del frågetecken kring Nina och Amines bröllop. Hjälp, tänk om min klänning inte alls passar sig. Plus att jag har lovat att inte fixa Johannas hår om hon inte färgar det rött. För rött, det är Johannas färg. Därmed basta (töntigt nog).

Ikväll kan jag använda min nya mobil, wiho. Längtar grymt mycket. Hatar telenor, och hatar att jag måste använda den här gamla mobilen från stenåldern (köpt våren 06). Men som sagt. No more.

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0