Haha got yah

Jag är så jävla oförutsägbar. Nu har jag inte skrivit blogg på två dagar och varit jävligt nöjd med det. Däremot så saknar ni mig. Det är ju givet.

Igår kväll var jag ute med Nicole. Jag blev för full tyvärr och åkte hem. Förlåt Nicole, det är inte ok.
Vi hann iaf in på Kvarnen en stund (hur fan kom vi in) och sen åkte vi till After. Innan var vi på SK såklart. Nu ska jag träffa min huriga pappa på 45-år som önskar att han vore 65 och fick gå i pension. Han har förmodligen varit uppe sen 6 imorse...

Andreas och Tilde i konversation:
Andreas: Idag åker vi till fjärilshuset, det är jättespännande.
Tilde: Jag vill inte gå till det där jävla fjärilshuset.
Andreas: Jo men det är spännande, och så äter vi lunch på McDonalds.
Tilde: Aldrig. Då dödar jag de där fula fjärilarna.

Varför ens bry sig?
Postat av: miss naive nails

fan va din syster äger. Nästan så hon får plats i helvetet live?

2008-03-29 @ 16:33:30
URL: http://theweirdone.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0