"en sån där vill jag också ha"

Två okända män gick efter mig, pekade på datorn och sa att de också ville ha en sån. Plats; Vårbergs centrum, klockan 21.00, trevligt va?
Nämen, det var angenämt. Vi satt och planerade inför våran tjejgrupp som vi ska starta, jag och Venla, med hänvisan till Röda korset. Ska bli riktigt kul men både jag och Venla är smått nervösa nu inför allt ansvar som krävs av oss. Vi måste ju vara helt objektiva, diplomatiska och framförallt bra ledare. Men det kommer nog gå bra, är riktigt peppad!

Imorrn är det en ny dag och jag hoppas att jag kan friskna till lite. Nu känner jag mig halvdöd och har nästan tappat rösten. På det har jag en otroligt otrevlig hosta så kan inte prata i längre stunder.

Ska nog sova nu,
hörs imorrn!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0