Förlåt men...

Jag har varit med om rätt jobbiga grejor idag. Inget att skriva om i bloggen, för privat. Men jag hoppas att det löser sig för guds skull. Mycket bara för tillfället...

Idag har jag åtmistone vaknat med världens huvudvärk och snuva. Jag är inte direkt frisk, men jag blir väl det tillslut. Ska till jobbet imorrn iaf, för många dagar utan sysselsättning leder till ångest och distans. Jag vill jobba imorrn och jag hoppas jag är tillräckligt frisk.
Min pappa har förresten skaffat sig en blogg, man kan väl säga att det är lite vardagsprovokationer över den. Fick massa kläder av Hélene idag, så blir till att prova alltihop imorrn.

Tack Johanna som ställer upp imorrn! Du är bäst, och jag ser fram emot att se dig på stadsteaterns scen inom fem år, eller hur Krimmy (next "hells kitchen"). Det är underbart hur långt ni kommit med mina planer. Själv ska jag gå entreprenörsutbildning, eller?

Sov gott allihop!


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0