I feel good/jobb i Norge?

Det känns så bra att veta vart man står liksom - ehm?
Funderade idag på att en bra lösning på alla ekonomiska bekymmer ever är att flytta till Oslo/Norge och jobba under ett par månader. Där skulle man kunna bygga upp ett litet kapital och sen dra till Asien? Tycker att det låter som en riktigt bra lösning, måste bara våga!

Sitter och dricker en av mina tusen energidrycker som jag lyckats bli beroende av igen! Har precis tagit en dusch och ska nog gå och sova snart, är rätt trött. Har ju en del böcker som jag ska påbörja. Vågar inte tänka på min grekiska, får ångest av det... Måste ta tag i det imorrn har jag lovat mig själv... Om det inte är försent. Det är det där med distanskurser, förstår att folk snackar om noll motivation, det är ju så mkt annat hela tiden? Nej, nu ska jag ta mig i kragen och imorrn ska jag verkligen sitta åtminstone en och en halv timme med skiten! Jag vill ju, men hur ska jag ha tid?

Hoppas ni sover gott!




Vad gör man utan sina vänner egentligen?

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0