Mischantrop.

Sitter på Makalös nu. Fyfan vad seg jag är, helt omotiverad och har huvudvärk så att det skriker om det. Känns faktiskt helt onödigt att vara här - så dålig är jag idag...
Men men, arbetsmoral är viktigt, eller vad säger ni därute?

Johanna ska komma och vara lite barnis för Tilde ikväll så vi ska byta av efter jobbet. Ikväll är det äntligen andra avenyn, jag som längtat så. Ska gosa ner mig i sängen och tänka på bättre tider. Måste också gå igenom veckans mål, som jag skrev förra veckan. Tyvärr har jag ju inte kunnat träna eftersom jag har varit sjuk, men som sagt - rapport kommer senare.

Hur ser nästa vecka ut då?
Måste söka fler jobb, måste verkligen få jobb. Ska köpa träningskort mm. Mer om det senare.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0