Mitt liv som halvarbetslös

Visst låter det deprimerande? Ja, men jag tänker inte gå in i väggen för det... Har precis kommit hem från Farsta där jag sökte lite jobb. Ska förresten på intervju imorrn, mer om det säger jag om jag får jobbet.

Vill ut och jogga men har fortfarande slemhosta, not OK. Jag har städat mitt rum idag med indirekta order från min städgalna (bara idag) mamma. Men det blir nog klart senare idag. Nästa vecka ska vi ha loppis, blir nog kul. Måste rensa ut en massa skit från min garderob och mina hyllor också. Men liksom, vem vill sälja böcker för 5 kr som man har köpt för typ 70 kr? Säg det!

Kom överens med Makalös-Linda om att jag bara ska jobba tre dagar i veckan nu eftersom jag blir ett ångestmoln annars. Måste helt enkelt hitta en annan sysselsättning, men jag tror faktiskt att det är på ingång!

Vad gör ni idag, kära vänner?

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0