Nu ska jag ha egentid...

Innan jag somnar tänkte jag ägna mig åt lite egentid. Nya veckorevyn har kommit så den ska jag självklart bläddra och lusläsa i (VR är den enda tidningen jag håller fast i efter typ fyra år. Får prenumerationer av mormor), dessutom ska jag kolla det senaste avsnittet av Gossip Girl som jag av någon anledning inte sett innan nu... Blir mysigt att krypa ner i sängen och bara vara. Längtar dock tills glamourprenumerationen kommer igång, beställde en för ett par veckor sen. Glamour är faktiskt den tidning jag tycker bäst om, mot alla odds. Den är personlig, distanserad och samtidigt väldigt bra!



Jag och Krimsan, november 06

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0