Stress

Tobb var så himla söt igår när vi pratade om min prestationsångest - en konsekvens av ett provisionsbaserat jobb. Jag ska helt enkelt inte kolla topplistan och bara fokusera på vad jag säljer, hur mkt poäng jag har och helt enkelt strunta i de andra. Tävlingar ger mig ångest, och har alltid gjort. Därför känns det som en naturlig lösning. Problemet är nämligen inte att jag tvivlar på min säljarförmåga, snarare att jag är rädd att inte nå upp i poäng och inte vara lika duktig som alla andra, något jag vanligtvis är...
Även om killar överlag inte är lika analytiska som tjejer (bra drag killar) så tycker jag att det här verkar vara en simpel och bra lösning på mitt problem. Upp till bevis!


Gah, hatar att man inte kan ses när man är sjuk. MISS YAH FRIENDS!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0