Vilken helg!

Intensiv helg - yeaa. 
Nu är jag nästan frisk. Igår jobbade jag mellan 12 och 21. Det blev långt sagt ett jävligt långt pass, men bra med pengar.  Efter det åkte jag hem, bytte om, mötte upp tjejerna och skulle dra ut. Tyvärr kom vi inte in på metro på grund av dåliga anledningar så vi drog till Broder Tuck. Väl där började vi dricka vin öl och drinkar, började snacka med ett gäng sköningar och drog sen vidare till Klubb Gås. GRYMT ös. Schyst vakt, roligt folk! En toppenkväll...

Kom precis hem efter att ha haft loppmarknad i Vårberg, ingen vidare försäljning faktiskt men jag gjorde två riktiga fynd. En gås (appråpå gås tema) jacka för 150 spänn - och ja, den var äkta. Dessutom en pälsväst, fake såklart. Riktigt schyst måste jag säga. En hel del bakisskämt idag, men helgen har varit grym!


Jag är knappt orolig angående det här med jobb längre. Nu när jag visat mig tillgänglig får jag massa pass på gruppboendet där jag jobbar, känns bra. Så imorrn och på tisdag är jag inbokad. Detta gör att min ekonomi löst sig för denna månad! GRYMT. Sen kommer bilder...


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0