vitare/gråare.

Sitter nu och väntar på att min hårfärg ska bli klar. Är lite tveksam nämligen, brukar använda pärlblond men nu blev det "mycket ljusblond" (Jane Helen) istället. Sist jag använde den blev jag verkligen gråhårig, men det gick ur efter bara någon tvätt. Så vi får väl se, tant MIscha.

Sitter och knaprar på mitt laktos/glutenfria knäckebröd, fick köpa en ny variant den här gången eftersom den andra var slut. Det här var helt klart sämre, men då vet jag det till nästa gång!
Har gjort matlådor precis och ska åka in till stan och möta Johanna, vi ska kolla lite i affärer och så där. Borde köpa ett par stockar snus också när jag ändå är i farten! Sen blire jobb på Makalös. Struntade i afterworken igår. Jag (hör och häpna) känner mig faktiskt lite utanför det där gänget som jobbar ihop hela tiden. Vet inte riktigt vart jag ska sätta mig eller vem jag ska prata med. Damn, nu fick jag smör på tangentbordet!

Hörs senare!

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0