klantarsle

Asså, det är typ 10e gången jag gör illa mig nu bara den senaste veckan! Måste bero på trötthet att jag klantar till allt, tack för ännu en bula i skallen. Kan ju snart leka musse pigg.

Gick runt efter jobbet och delade ut CV på olika ställen. Man orkar typ bara 3-4 sen sjunker självförtroendet direkt och man känner sig förödmjukad. Well well, kampen fortsätter imorrn antar jag. Blev också sjukt irriterad över att mina jobb drar typ 33 procent i skatt av mig, helt sjukt. Och ja, jag vet, jag får tillbaks resten, men det är ju förfan om ett år! Palla det asså. Är van att skatta typ 22 procent och nu helt plötsligt åker det upp i skyarna. Jag kan ju skatta mig lycklig, kul.

På torsdag ska nog jag och Krimmy (och Johanna) ut och parta litegrann, blir nog någon schyst klubb på söder, var inne på djungeltrumman igår och kikade.
Ska ut och jogga ikväll, blir nog den kortare rundan idag, men 2,8 är väl bra vardagsmotion?

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0