nyfärgad och nyjoggad

Nu har jag äntligen färgat utväxten, även om det blev lite gult. Får lägga i en "pärlblond" sen för att få tillbaks den vita färgen. Skönt att inte se whitetrashad ut iaf. Hatar den där randen som blir när man blonderar och får utväxt. Usch.

Kom precis hem från en tuff joggingtur. Tror nog att vi sprang snabbare än vanligt för jag blev mer anfådd - ja, det är så får man mäta när man inte springer på löpband. Känner mig iallafall superproffsig med min nya joggingoutfit, måste dock köpa en sån där kombinerad vind och fleecejacka att ha nu när det börjar bli kallt, som matchar mina nya joggingtights (ja, det är sånna där tights som inte alls passar en kropp som min) men man minskar ju vindmotståndet samt blir smidigare såå...

Näe. nu ska jag ta en dusch, sen dra till pojkvän och kolla andra avenyn. Hörs imorrn!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0