OMG

Intressant igår var att Nathalie och jag köpte två cheeseburgare var - en till oss själva och en till obefintliga hemlösa. Fatta att vi sprang runt hela medis för att leta efter uteliggare att ge burgarna till. Vi ville ju inte att burgarna skulle bli kalla. Slutade med att jag kastade min splash ner i gatan. Varför?

Vaknade nyss och har ätit lite frukost. Idag har jag en hel del planer
- Över till en av mina gamla tanter och hälsa på
- Över till pappa och installera officepaketet på datan och äta middag.
- Ninas 21-års fest


Älskar dig

Varför ens bry sig?
Postat av: Nathalie

jag älskar dig också min kära vän.. du är underbar!

2008-09-29 @ 12:22:12
Postat av: Mischa

<3

2008-09-29 @ 19:14:03
URL: http://missantrop.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0