thursday, appråpå jobb...

Sitter nu på jobbet, som vanligt. Gick upp klockan fem och börjar känna att jag har varit vaken lite för länge - 4 och en halv timme, och klockan är bara nio?!

Det känns bra på jobbet idag. Har hunnit städa av herrarnas omklädningsrum och bastu, torkat golvet i gympasalen och samtidigt fixat lite träningskort! Effektiv, det är jag idag det.
Har sökt en del jobb på Poolia idag, reggat mitt CV och kollat receptionist/assistensjobb. Verkar finnas en hel del, men frågan är om jag har chans att få något av dessa. Har åtmintone bra referenser, och faktiskt, tycker att mitt CV blivit mycket bättre nu när jag faktiskt har jobbat en del i receptionen och cafét här.

Appråpå arbetsplatser vill jag ge credd till Makalös som är en så otroligt schyst och trevlig arbetsplats. Den har allt, en stressad tjej med "massor med bollar i luften" behöver. Jag får jobba i princip hur mycket/lite jag vill - även om dom gärna ser att jag jobbar mer, jag kan ställa in pass på grund av mina eviga dubbelbokningar och ta igen det en annan dag, det är sköna arbetskollegor - alla är i min ålder i princip, skön arbetsledning; schyst personalchef och schysta säljledare, roliga events som anordnas för säljarna - typ afterwork den sista onsdagen i månaden. Jag är så tacksam att jag inte sagt upp mig och inte blivit sparkad! Jag känner mig alltid välkommen!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0