Söndagsworker.

22 år . hemtjänsten . en söndag.

Helgen har flutit på rätt snabbt. I fredags blev det trevlig middag med vänner och familj på Kamarina. Fick en del kuliga presenter, bla en kaffebryggare och en mixer, en fin klänning och en konsertbiljett!
Igår firade jag min gullTobb som fyllde år. Blev en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. Idag har jag jobbat. Jobbat, tidigt en söndag. Jag borde få pris!
Nästa vecka planerar jag att vara ledig tre dagar - behövligt. Måste hinna träna och styra upp en del saker som kommit i andra hand. Ikväll ska jag gå ut och gå med kära Johanna. Blir nog en tvåtimmars-runda.
hadebrahej

Varför ens bry sig?
Postat av: Anonym

Grattis till dig och Tåbb! Kram Pappa

2010-03-17 @ 20:43:56

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0