Andra avenyn.

Hata Göteborg men ändå. Älska andra avenyn och Harry Brandelius.
Idag har jag jobbat (trots att jag + hp var ute igår). Det var tufft men jag fixade det. Har varit en väldigt händelserik dag med många larm och avvikelser. Sov inge bra inatt. Tobb kom vid fyra, svårt att somna om typ. Och nu känner jag mig sjuk, halsen är svullen och jag har rethosta.

Igår var jävligt roligt. Spontanutgång till Söderkällaren. Trevligt trevligt. Mysigt att ses över ett par öl (eller 3 glas vin som i mitt fall). Vi är töntiga som inte insett hur bra söderkällaren egentligen är. Asmysigt och lite äldre målgrupp, skönt. Jag dansade med några spaniorskor och typ började snacka med ngåra. En av dem var trevlig och jobbade på Annas pepparkakor. Johanna tyckte att han skulle skicka gratispepparkakor till hennes pensionärer. Det tycker jag med. Sen blev det avslut med en grek. Eller snarare, grekisk mat på grekisk fastfood. Mums. Den har legat där så länge jag minns och ändå, den håller i sig. Jag frågade fräckt nog om de var greker, de som jobbar där. Nej, eller halvt, blev svaret. Illa.

Får se om det¨går att jobba imorrn med halsen.
PUSSHEJ.


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0