[Imä ston scholio] - Jag är i skolan

Lärde jag mig idag på grekiskan. Håller på med lite verb, skoj skoj. Snart kan jag ju prata flytande, eller som jag skrev till Kosta "I am kind of a profesional", or.....NOT
Åt middag med Johanna, myspys. Även om vi fortfarande befann oss inom jobbarea (vid Hornstull) så var det trevligt. Har ju varit sjuk = har inte träffat varken Krimmy eller Johanna på länge.

Sen gick jag på grekiskan, och ja. Det tog emot, men jag lärde mig en hel del. Det var bara jag och en till där, stackars läraren. Men han är väl van vid att svaga människor hoppar av "The survival of the fittest" moha.

SMS från Tobbe:
"Hej min underbara sköna. Hoppas du har hittat något fint som present till dig... Blir sen som sagt idag. Älskar dig! Puss puss puss".

Vårt förhållande är ju bara bäst. Mutor funkar alltid på mig. Han får spela, jag får saker. Idag köpte jag dock inget, men desto mer imorrn. Haha. Nejdå. Imorrn ska jag till Söderkällaren och supa, någon som ska med? Vet dock inte vad jag ska ha på mig, vill ha något nytt. Jag är ju nörd. Har ju precis vart i London och ändå nothing to wear. Nu börjar det suga i shoppingtarmen igen. Någon som känner igen sig (Johanna räknas inte, hon bangar aldrig shopping)?
Mammas dator är fortfarande min. Hon trivs bättre med den stationära varianten - tills vidare.
Men, desto bättre. Gillar att sitta som Carrie i Sex and the City i sängen och skriva om skit. Det känns perfekt. Men hon är tönt, det är inte jag. Egentligen förstår jag inte varför jag kollar på programmet, jag hatar ju precis alla (utom Aidan, han är söt). Förmodligen just därför. Jag gillar att strö negativ energi över saker.

Typ. Arg för att Ebba ### von Sydow inte svarat på mitt förbannade mejl. Det visar bara på total nonchalans och väldigt oproffesionellt tycker jag när man driver en sida som ska vara som en förebild för så många.




Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0